FAQ

PRODUKT

Jakie produkty oferujecie?

Tworzymy unikalne obrazy artystyczne wykonane w całości z drewna, które łączą różne techniki rzemieślnicze i materiały.

Czy dekoracje dostarczane do klientów wyglądają identycznie jak na zdjęciach?

Do produkcji naszych dekoracji używamy tradycyjnych narzędzi tj. piły, szlifierki, ale również bardziej nowoczesnych czyli lasera co2, który zapewnia powtarzalność i jednakowe, precyzyjne docięcie obrazu.

Jakie materiały są używane do produkcji?

Nasze dekoracje wykonujemy jedynie z wysokiej jakości drewna pochodzącego z polskiego rynku. Obrazy pomalowane są bejcą, która podkreśla charakter drewna oraz są zabezpieczone olejem.

Czy mogę zobaczyć jak będzie w wyglądał mój obraz jeszcze przed wyprodukowaniem go?

Oczywiście, dokonując zakupu na naszej stronie, oferowane przez nas personalizowane produkty posiadają podgląd na żywo, który znajduje się na stronie produktu - gdyby jednak nie był on wystarczający, serdecznie zapraszamy do kontaktu z nami poprzez formularz kontaktowy na stronie, aby klient mógł dokonać w pełni przemyślanego i świadomego zakupu, dostarczymy wierniejszy podgląd wykonany przez naszego grafika.

Jak dbać o drewniane obrazy?

Nasze obrazy są pokryte powłokami ochronnymi, zdecydowanie odradzamy czyszczenia ich standardowymi preparatami do konserwowania drewna - zalecamy odkurzanie oraz przecieranie suchą ściereczką.

WYSYŁKA

Jak długo będę musiał czekać na swój produkt?

Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 3-4 dni roboczych, w szczególnych przypadkach czas realizacji może się nieznacznie wydłużyć
– w przypadku zaistnienia takiej sytuacji zostaną Państwo niezwłocznie
poinformowani.

Otrzymałem uszkodzony produkt - Co powinienem zrobić?

Jeśli Twoja przesyłka została uszkodzona, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z nami, będziemy bardzo wdzięczni jeśli od razu dołączysz do wiadomości zdjęcia uszkodzonego produktu - dzięki temu będziemy mogli niezwłocznie wdrożyć procedurę reklamacyjną i dostarczyć Ci nowy produkt w najszybszym możliwym czasie.

Czy mogę zamówić produkt z dostawą za granicę?

Oczywiście, jesteśmy w stanie wysłać produkt za granicę - nie jest to jednak nasza standardowa usługa, w związku z czym prosimy o kontakt z nami w celu wyliczenia kosztów przesyłki.

Masz inne pytania?

Zapraszamy do kontaktu za pomocą :

- formularza kontaktowego w dziale 'KONTAKT'.

- czatu z konsultantem.

- wiadomości na adres mailowy : kontakt@futureartco.pl

Z miłą chęcią odpowiemy na każde pytanie i rozwiejemy każdą wątpliwość. 😊